torsdag, maj 25, 2006

7inch.dk 1 år

Ja så er det et år siden alt det her startede..
Jeg må sige at det er gået over at forventning..
Jeg troede ikke der var nogle der gad og læse om sneakers i Danmark og norden, men jeg tog fejl..
Alle mine læsere skal have mange tak for at i gider at bruge jeres tid på at læse alle mine røverhistorier..
Jeg kan love jer alle, at der komme til at ske en masse sjove ting på sneakerscene inden for det næste år, der snakker jeg ikke kun ude i den store verden men også i Danmark..

Nyd det gode vejr når det kommer..

Joachim7inch

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tilykke med papirbrylluppet! Jeg cliquer forbi nærmest dagligt for at tjecke dine fremragende posts! Hvad med at forkæle os kræsne gentlemen med lidt skriverier om/billeder af, hvad du selv køber/har stående på sneaker-fronten? Dét kunne sgu være spændende at se!

11:52 AM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke!

12:28 PM  
Anonymous Anonym said...

Tjekker også din blog ofte.. Godt at se der også er andre sneakerfreaks i DK.. Big ups!

1:49 PM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke :)

3:26 PM  
Anonymous Anonym said...

Glemte lige at sige - at det kunne være fedt med et forum på siden (selvom det er en blog).

Mojn!

3:54 PM  
Blogger Joachim7inch said...

Mange tak for alle lykønskningerne..

Hvad angår et forum, så har jeg ikke lavet et fordi svenske http://www.gunborg.com/ har et rigtig godt forum som jeg selv bruger...
Ellers er der jo Crooked Tongues..

5:48 PM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke med det. Tjekker ofte 7inch, keep it up.

9:41 PM  

Send en kommentar

<< Home