mandag, maj 22, 2006

V1 X Arkkitip - HIGHMATH

På Fredag d. 26. maj åbner V1 en udstilling i samarbejde med Kunstmagasinet Arkitip..
Der vil være en hel del spændende kunstneres være på denne udstilling bla:
  • Eric Elms
  • Geoff McFetridge
  • Kaws
  • KR
  • Shepard Fairey
  • Todd James
Det vil være muligt at se disse væreker i perioden 26.05.06 - 24.06.06

Den fulde liste at folk der er med er:
  • Andrew Schoultz
  • Andy Howell
  • Ben Loiz
  • Bob Kronbauer
  • Chris Lindig
  • Chuck Anderson
  • Cody Hudson
  • CR Stecyk III
  • Dalek
  • Dave Schubert
  • Derrick Hodgson
  • Don Pendeleton
  • Ed Templeton
  • Eric Elms
  • Evan Hecox
  • Experimental Jetset
  • Garrett Morin
  • Gary Benzel
  • Geoff McFetridge
  • Harmen Lieburg
  • Hersk
  • Jo Jackson
  • José Parlá
  • Josh Petherick
  • Kaws
  • KR
  • Lorenzo Petrantoni
  • Michael Sieben
  • Micheal Leon
  • Mike Lohr
  • National Forest
  • Patrick Rocha
  • Peter Beste
  • Peter Rentz
  • Peter Sutherland
  • Ric Stultz
  • Richard Colman
  • Rob Abeyta
  • Jr.
  • Roman Yang
  • Ross Holden
  • Ryan Waller
  • Shay Nowick
  • Shepard Fairey
  • Stephen Serrato
  • Supermundane
  • Todd James
  • Todd St. John
  • Tony Larson
Mere info om udstillingen kan findes her: www.v1gallery.com

Made possible with the support of:
DC Shoes & PSP

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jamen efter min mening var det da et godt arrangement det var det da efter min mening, jeg kan kun sige godt holdt herfra det var det da efter min mening, stor kado herfra til alle indvolverede og
jeg syntes det var positivt at folk tog deres dåseøl med ind når de skulle købe en ny øl,det syntes jeg efter min mening folk generalt er blevet bedre til endnu engang godt holdt

12:52 PM  

Send en kommentar

<< Home