torsdag, juli 12, 2007

Lide News

Hej alle sammen...

Ja, det er lang tid siden der er blevet skrevet noget her på min blog og det er der en grund til..

Jeg er ved at redesigne hele 7inch.dk og vil samtidig gerne lave det om til noget andet end bare en nyhedstjenste..

Den nye side vil komme i luften samtidig med Københavns Modeuge her i August..

Håber i kan vente så længe og hvis i gøre vil i komme til at se en side man forhåbenligt skal tage stilling til og ikke bare konsumere som var det et billigt stykke toastbrød..

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det lyder rigtig spændende. Det ser jeg frem til.

Keep up the good work!

3:57 PM  
Anonymous Anonym said...

Fedt! Glæder mig til at se det nye.

10:27 PM  
Anonymous Anonym said...

Lyder dope! Jeg er ivrig læser af din blog, så jeg glæder mig bare hvis du udvider!

Sig til hvis du har brug for hjælp med sitet eller andet?

11:33 PM  
Anonymous Anonym said...

Glæder mig til at følge udviklingen!

Danni // Tendens-Mag.dk

5:02 PM  
Anonymous Anonym said...

Aight bro - lyder spændende! Ses derude...

2:16 PM  
Anonymous Anonym said...

Ok, bring det på Joakim.

3:24 PM  
Blogger hejski said...

Hvis du mangler noget hjælp eller mangler en til at smide nogle nyheder ind så bare sig til :) Tjekker diverse sneaker sider for updates dagligt :)

3:19 PM  

Send en kommentar

<< Home