søndag, august 28, 2005

NIKEiD BERLIN

Jeg var blevet inviteret til NIKEiD Berlin for et se hvodan det fungerede og lave en sko til mig selv..
Jeg ankommer til NIKEiD, som normalt bliver brugt som showroom og galleri under navnet "Nike Spiritroom"..
De holder 3 store og 3 små udstillinger hvert år, der nødvendigvis ikke hander om NIKE..
NIKEiD Berlin er en del af en større event som har foregået i New York, Paris, London, Milano og Berlin..
NIKEiD har flere gange lavede særlige tema aftener hvor så kaldte Friend of Nike (du kan se nogle af den sidst i denne post) kunne lave en sko og derefter fik de enten en cocktail eller sushi der havde samme farver som de sko man lige havde lavede.
I denne iD kunne man lave 8 forskellige modeller heriblandt en AF1 mid, hvilket jo ikke er muligt at lave på nikeid.com..Jeg valgt at lave en Air Force 1 Insideout, med kanvas og læder, hvilket var en drenge drøm som gik i opfyldese..
Servicen på stedet var meget højt, man havde sin egen assistent der guidede en gennem processen at laven en sko..
Der var 10 steder man kunne kostumesere på en AF1, valgne man havde var blandt andet:
  • 8 forskelige farver kanvas.
  • 1 farve læder på snude (Hvid).
  • Insideout med 8 farver sål der var sammer farver som kanvas.
  • sort eller hvid sål.
jeg havde ikke noget problem med at lave er model, det var bare som at side og lege med nikeid.com..
Jeg må sige at jeg havde en rigtig godt oplevelse og jeg vil selvfølgelig putte nogle billeder på 7inch.dk når jeg modtager min sko..

Jeg vil sige mange gange tak til Katja Hemme og Morten Melgaard fra NIKEiD Berlin for super service og øl..Og her til sidst der går nogle rygter om at NIKEiD vil udskifte Air 180 med en Air Force 1 LOW..
Det ville være fresh hvis der er sandt selv om det ville være fedre hvis de tog nogle at de der gøgler sko væk som presto og rift..