mandag, maj 23, 2005

ADIDAS SUPERSTAR 35 ÅRS FLOP!?!?!?


Hvor mange har Adidas lavet af disse, der står ikke noget antal inde på adidas.com så jeg går ud fra det er mange, man kan jo også få alle disse modeller i footlocker.. Så hvad er det sjove ved disse superstars??? Jeg siger ikke at sko ikke kan være fede bare fordi de ikke er rare.. Men prøv lige at se de her sko.. Man skulle tror de kun var lavet for at komme op på de 35 forskellige, hvis det er tilfældet så er det meget kedeligt at de ikke fik noge med nogle gode ideer til at lave de sidste 6 par... Posted by Hello

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

nice blog der!

2:04 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg bliver fyldt med indignation og harme når jeg ser så kedelige sko! Jeg vender mit blik mod himmelen og råber: HVORFOR?!

2:36 PM  

Send en kommentar

<< Home